PORTALE PARTNERÓW

Opinie Google to cenne źródło przydatnych informacji dla użytkowników Internetu. Zazwyczaj przed dokonaniem wyboru konkretnej firmy, sugerujemy się opiniami innych na jej temat, ponieważ piękna strona i przyjemne treści nie zawsze idą w parze z jakością usług. Warto więc, aby firma, która posiada swoją wizytówkę w Google Moja Firma, zabiegała o opinie Google swoich klientów, ponieważ to pozwoli wyróżnić jej firmę na tle innych konkurencyjnych firm.

 

Opinie Google – jak zachęcić klientów do wystawiania opinii?

 

Większość klientów, mimo że jest zadowolona z usług, nie jest chętna do pozostawienia swojej opinii w wizytówce firmy. Często wynika to z braku czasu, czasem z lenistwa. Warto więc maksymalnie ułatwić klientom wystawianie opinii, np. korzystając z krótkiego adresu URL, utworzonego dla naszej firmy. Możesz utworzyć i przesłać link na maila swoich klientów, gdzie wystarczy tylko w niego kliknąć, by móc wystawić ocenę. Można dodatkowo poinformować klienta, że może on zamieścić opinie, korzystając zarówno z komputera jak i telefonu, co z pewnością ułatwi i skłoni takiego użytkownika do pozostawienia komentarza. Dobrym pomysłem będzie również odpowiadanie na opinie klientów. Dzięki czemu zdobędziesz ich zaufanie, a oni będą czuć, że ich zdanie jest dla Ciebie ważne. Aby jednak móc odpowiadać na opinie Google innych użytkowników należy zweryfikować swoją firmę. Dzięki temu informacje o firmie będą wyświetlać się w wyszukiwarce, Mapach Google i innych usługach Google.

Jeśli w Twojej wizytówce pojawią się oprócz pozytywnych opinii, również negatywne komentarze pamiętaj, że możesz zgłosić je do usunięcia Google, bądź skorzystać z usług firm zajmujących się zarządzaniem wizerunkiem firm w sieci.