Jeżeli jesteś właścicielem firmy, to z pewnością zależy Ci na ciągłym rozwoju swojego przedsiębiorstwa. Codziennie starasz się je rozwijać, dlatego więc każda pozytywna opinia jest dla Ciebie na wagę złota. To właśnie dzięki niej nie masz wątpliwości co do tego, że Twoja firma porusza się w dobrym kierunku i rozwija się każdego dnia. Masz również pewność, że to co robisz podoba się innym, ponieważ zadowoleni klienci pozostawiają po sobie pozytywne komentarze. Jednak pewnego dnia natrafisz na negatywną opinię, która sprawi, że poczujesz złość i rezygnację. Jednak warto wiedzieć, że możliwe jest usuwanie opinii Google, co jest doskonałym rozwiązaniem, zwłaszcza jeżeli pozostawiony komentarz jest zostawiony przez konkurencję lub został wystawiony niesłusznie.

Usuwanie opinii Google – usuń witrynę i załóż nową

Jeżeli konkurencja zasypuje Cię negatywnymi komentarzami, a Google nie chce ich usunąć, to jedynym wyjściem na usuwanie opinii Google, jest pozbycie się starej wizytówki Twojej firmy. Warto jednak zaznaczyć, że w Google usuwanie wizytówki firmy może trwać nawet do roku. Jednak jest na to znacznie szybszy i równie skuteczny sposób. Możesz w ciągu kilku sekund zawiesić lokalizację firmy, a następnie utworzyć nową wizytówkę. Jednak, by zrobić ten krok, konieczne jest to, by do tego zadania zabrał się właściciel firmy, a także właściciel wizytówki firmy w Google Moja Firma. Jeżeli jednak nie zarządzasz swoją wizytówką, to możesz wejść na stronę Google Moja Firma i uzyskać własność wizytówki. Jeżeli jesteś właścicielem przedsiębiorstwa, które zarządza wizytówką, możesz przejść do panelu, a także zarządzania wizytówką. Po jej zamknięciu, możesz od razu zająć się nową wizytówką firmy i tam starać się budować doskonałą reputację. Jest to bardzo prosty sposób na usuwanie opinii Google.